Rok 2017 w Restauracji Stara Rzeźnia

Ten rok był dla nas pełen kulinarnych wyzwań oraz emocji. Wprowadziliśmy do naszego menu wiele wyjątkowych dań, promocji oraz wydarzeń takich jak Dni Rzeźnika. Zdobyliśmy również wyróżnienia oraz nagrody, w tym 3 miejsce w plebiscycie ogólnopolskim w kategorii ogólnej podczas Festiwalu Restaurant Week. Bardzo dziękujemy, że byliście z nami i pozwoliliście zabrać się w kulinarną podróż przez świat smaków, aromatów i barw.

Życzymy Wam Nowego Roku pełnego optymizmu, radości,
szczęścia i powodzenia. Niech spełnią się Wasze wszystkie marzenia!

Rok 2017 w Restauracji Stara Rzeźnia

12 stycznia
Deska Przysmaków Rzeźni
Nowość w naszym menu a w niej: sezonowana wołowina, chrupiące flaki, ciasteczka cebulowe, paprykarz szczeciński i inne pyszności.

Piątkowa promocja
W “piątkowe wieczory w Rzeźni” mamy dla Was specjalną promocję: do deski przysmaków 2 drinki 50% taniej, a do dwóch desek – butelka wina lub wódki 50% taniej.

13 stycznia
Niedzielna promocja
Wprowadziliśmy nową promocję, która obowiązywała w każdą niedzielę, a mianowicie wino 20% taniej od godziny 17:00

15 stycznia
25. Finał Wielkiej Orkiestry Orkiestry Świątecznej Pomocy
Wraz z Restauracją Zamkową tego dnia przekazaliśmy 10% utargu, ponieważ wierzymy, że #dobrowraca. Szczeciński finał WOŚP odbył się na Łasztowni, tuż obok nas, gdzie czekaliśmy na Was z gorącą herbatą.

20-21 stycznia
I edycja Dni Rzeźnika
Przygotowaliśmy na te dni wyjątkowe menu, w którym znalazła się miedzy innymi sezonowana wołowina, schab złotnicki z kością oraz stek z karkówki.

3 luty | 14 luty
Konkurs Walentynkowy | Kolacja Walentynkowa
Tuz przed świętem zakochanych zorganizowaliśmy konkurs na wyjątkowe historie miłosne. Były one niezwykłe. Zwycięzcy otrzymali zaproszenia na kolację z menu stworzonym specjalnie na Walentynki.

24-26 luty
II edycja Dni Rzeźnika
W menu nie mogło zabraknąć sezonowanej wołowiny – steku z antrykotu oraz steku z polędwicy wołowej. W tych dniach pojawiła się także czernina oraz żeberka wieprzowe i gulasz z dzika.

1 marca
Menu degustacyjne
Przygotowaliśmy menu degustacyjne by nasi Goście wybrali się z nami w kulinarną podróż przez świat smaków, aromatów i barw.

31 marca – 02 kwietnia
III edycja Dni Rzeźnika
Nie mogło zabraknąć pysznej, sezonowanej wołowiny: steku z rostbefu sezonowanego 34 dni, steku z polędwicy wołowej sezonowanego 10 dni. W menu zagościły również fasolka po Rzeźnicku oraz burger wołowy z keczupem z buraka.

3 kwietnia
Konkurs
Zadaniem uczestników było opisanie dania, które najbardziej zasmakowało im w naszej restauracji. Nagroda było Podwójne zaproszenie na koncert Kasi Kowalskiej akustycznie.

4 kwietnia
Strona internetowa
Od tego momentu zapraszamy Was do odwiedzin naszej nowej strony internetowej. Odnajdziecie tam nasze niezwykłe menu, zarezerwujecie stolik, poznacie naszą historię oraz naszą załogę.

21-30 kwietnia
Festiwal najlepszych Restauracji Restaurant Week
‘Emocje na talerzach!’, czyli trzydaniowe doświadczenie restauracyjne z wyjątkowym menu. Dla powracających Gości przygotowaliśmy także prezent – 10% na następną wizytę.

18 maja
Ogłoszenie wyników Restaurant Week
Zdobyliśmy tytuł NAJLEPSZEJ RESTAURACJI W SZCZECINIE. Wygraliśmy wiosenną edycję Plebiscytu Gości Festiwalu Restaurant Week.

19 maja
Wiosenna wkładka do menu
Trzy nowe potrawy pojawiły się w naszej karcie, a wśród nich tarta ze szparagami i lodami szparagowymi, kotlet de Volaille podany ze szparagami, puree ziemniaczanym i sosem Choron, a na deser sernik z białą czekoladą i rabarbarem.

22 czerwca
Certyfikat jakości 2017 – Trip Advisor
Zostaliśmy wyróżnieni certyfikatem jakości 2017 dzięki Waszym recenzjom, którymi dzielicie się z nami. Każda z nich jest dla nas niezwykle ważna. Staramy się, aby każda wizyta była dla naszych Gości wyjątkowa.

14 lipca
Nowa wkładka do menu
Przepełniona sezonowymi produktami wkładka a w niej przystawka – kurki, bób jajko w koszulce i grillowany bekon, danie główne wątróbka drobiowa z młodymi ziemniakam, kurkami, kalafiorem i grillowanym porem, a na deser lody z wędzonego masła z owocami sezonowymi.

3 sierpnia
Nowe menu na The Tall Ship Races
W czasie regat w Restauracji Stara Rzeźnia czekały na Was kulinarne emocje. Przygotowaliśmy nowe, pyszne menu na ten wyjątkowy czas.

4 września
Nowy system rezerwacyjny
Dla Państwa wygody stworzyliśmy intuicyjny system rezerwacyjny na naszej stronie internetowej, który pozwala na bezpośrednie rezerwacje i jeszcze szybszy kontakt.

10 października
Bal Sylwestrowy na Łasztowni
Bal w zupełnie nowym, wyjątkowym miejscu. W ten wyjątkowy wieczór gwarantujemy świetną zabawę, wyśmienite dania oraz magiczną scenerię.

20-31 października
Festiwal Restaurant Week
Kolejny raz mieliśmy okazję zaprosić Was na trzydaniowe doświadczenie kulinarne Przygotowane przez naszych kucharzy menu festiwalowe składało się z przystawki, dania głównego oraz deseru.

23 października
Nowe sezonowe menu
Kulinarne emocje z nowym, sezonowym, pełnym smaków i aromatów menu. A w nim deser, który jest niezwykły i trudno o nim zapomnieć – ciastko czekoladowe z lodami jałowcowymi.

25 października
Newsletter Restauracji Stara Rzeźnia
Nasz kolejny kanał komunikacji z naszymi Gośćmi. Dzięki niemu będziesz na bieżąco z nowościami, promocjami, ofertami i wydarzeniami w naszej restauracji.

11 listopada
Świętomarcińska wkładka do menu
Sezonowe potrawy, wśród których nie mogło zabraknąć serduszek gęsich z brioszką i gruszką, uda z gęsi z musem z ziemniaka i kapustą modrą oraz deseru – dyniowych klusek leniwych z orzechami laskowymi.

13 listopada
Bulwary – Centrum Eventowo-Biznesowe
Nasz najnowszy projekt – Bulwary, industrialne wnętrze, którego historia sięga XIX wieku. Dzisiaj, niezwykle zaaranżowane miejsce ukazujące niezapomniany charakter i wyjątkową atmosferę Szczecina.

24 listopada
Wygrana w Festiwalu Restaurant Week
Spośród blisko 400. Restauracji biorących udział w Festiwalu wybraliście nas w kilku kategoriach
Plebiscyt ogólnopolski – kategoria ogólna 3 miejsce | Kategoria ogólna Szczecin – 2 miejsce | Najlepsza przystawka | Najlepsza atmosfera | Najlepsza obsługa